Nekad ICE TEE | Medlem ansökning (j4na)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ICE TEE

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? MAXIMILIAN

Vad är ditt discord namn? MAXIMILIAN#0039

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Johan Larsson han är 19 år och har inte haft en så bra uppväxt han blev mobbad i skolan och retad på fritiden han mådde inte bra helt enkelt och en dag började Johan ta droger och det förändrade Johan totalt han sov inte längre på nätterna och gick aldrig till skolan tills han och sinn mamma gick till en läkare och de fick reda på att Johan hade tagit droger och att han var tvungen att sluta med det eller flytta ut från sin mamma och pappa och då valde Johan att sluta med drogerna och allt han hållde på med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jobba inom polisen och kunna stoppa alla lallare på servern. och jag kan bidra med aktiviteten och jag vill förbättra mitt roll spelande på Unive och skaffa vänner. Jag kommer även att ha ett socialt roll spelande att liksom kunna bidra till massa saker..

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag kan förlora i ett scenario utan att bli arg och om jag dör i ett scenario så kan jag inte säga saker som hände innan jag dog.

Hur hittade du Unive? JAG HITTA UNIVE GENOM MIN KOMPIS SOM REKOMENDERADE SERVEN TILL MIG OCH SEN DESS HAR JAG VERKLIGEN FASTNAT I ROLLSPELANDET

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka