Nekad ICE | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ICE

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198997698340/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? ICE#1108

Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2003

Berätta om din karaktär. Jack Gustafsson är 31 år gammal, har jobbat på sjukvården innan och nu börja få liter mer fritid och flyttat till en ny stad, Jack är en person som knyter kontakter med alla han kan för att bygga stort socialt nätverk, vilket gör att Jack har större chans att få hjälp av folk om det behövs. Jack är en trevlig och skön person som är ärlig och rak, Jack är trevlig mot det som är trevliga tillbaka alla andra som är det är Jack väldigt bra på att hålla sig kalla om någon säger något mot han så bryr han sig inte, Jack skulle säga att han inte vill ha något Svensson liv med hund och grejor utan leva livet och jobba som sjukvårdare eller alternativt något annat yrke och så se vart framtiden leder honom, som hobby har Jack att köpa eller köra snygga bilar och han tycker även det är kul att reparera det, annars brukar Jack mest på fritiden hänga med polare i stan och snacka med nytt folk. Jack är en smart & charmig grabb, med smart menas att han tar säg lätt ur situationer som han inte ska vara i, lite som en psykolog. Om någon behöver hjälp att flytta eller en körning så hjälper Jack till så ofta han kan, det är oxå så han knyter kontakter med folk, Jack har aldrig varit känd hos polisen eller haft en kriminell bakgrund.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför inte, finns ingen annan server jag vill spela på & av den anledningen vill jag bli Medlem

Kommer bidra med Socialt Rollspel & allt som har med Rollspel att göra

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern är allmänt bra/mycket spelare & för att få alla tillgångar till denna servern, jobb osv behövs det att man är medlem.

Hur hittade du Unive? Gick in på FiveM, tittade på svenska servrar & Unive var störst

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul, Roligt & mycket socialt Rollspel, även jobba på jobb som behövs personal på.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Har inget speciellt mål, blir jag medlem kommer jag försöka RP till mig att jobb, efter det får vi se vart framtiden i RP tar Jack.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka