Accepterad .Ice | Medlem ansökning [Elimz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? max

Vad är ditt discord namn? 1.ice.

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter John Falk har varit medborgare i staden länge men flyttade ut ur staden för ett tag sedan för att försöka få en fräsch start och börja om på nytt men flyttade tillbaka till unive då han inte fick några möjligheter att tjäna en dagslön på ett lagligt sätt. Så just nu i staden så sysslar han mest med att arbeta i gruvan för att tjäna ihop lite pengar och börja med det kriminella igen. John har varit kriminell långt innan han flyttade tillbaka och har varit med i några gäng runt om i staden men just nu så tar han paus från allt det men har tankar att börja igen. Han växte upp i ett tufft klimat när han var litan utan en faders figur och hans mamma var och jobbade stora delar utav dagen vilket gjorde att han hittade brödrarskap hos gatorna vilket ledde honom till att bli kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Tänker återgå till det jag gjorde innan när jag var på servern och det var krim rp. Jag vill bidra med unik och rolig krim rp som kan förbättra servern och göra det roligare att rp'a på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta motparten ha en chans att också vinna scenariot så det inte är att man försöker allt man kan för att enbart vinna själv. Helt enkelt så ska man göra så att motparten också kan vinna i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM = Du skall ej döda någon utan en giltig anledning eller grunläggande scenario bakom. VDM = Du skall ej använda ett fordon som ett vapen. Powergaming = Du skall inte rp'a på orealistiska krafter och du skall rp'a som om du är en människa som kan känna smärta osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Spelat på denna servern sedan februari 2022 sen så har jag kommit och gått lite från servern pga lite olika anledningar,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat extremt mycket på denna servern, nästan alla mina fivem timmar är på just unive. jag skulle kalla mig rätt så erfaren inom rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka