Accepterad ICE | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke76

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073407092/

Ditt Hex-ID: 110000142593074

Vad är din discord tagg? Lulle666#1337

Vem var det som bannade dig? det står inte eftersom det var på discorden

Hur lång tid var din ban? vet inte bannad på dcn

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står ingenting blev bara bannad och fick ingenting från mee6 heller

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag snackade med folk. sen så skickade jag ut bilder på generellt. och jag vet att det är fel att skicka ut bilder i generellt, men jag blev lite sur för dom som jag ville skulle se bilderna va lite dryga och sånt. för att dom skulle få igen så skickade jag ut bilder. det var en SV som var jätte dryg och skrev massor med fula ord så jag blev lite sur och gjorde som jag gjorde. jag ber så mycket om förlåt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några killar skrev i generellt. en SV var jätte dryg och sa massor med saker dom inte ska säga för jag tycker att man ska vara trevlig mot folk om man är SV men okej. men dom skrev massor med saker om att dom vile prata med philip och sånt och massor med andra fula ord till mig och chatten. så jag började skicka bilder på en kille som skjuter och den killen på bilden är tjock och så. men när jag gjorde de så radera nån det och sen så skickade jag mer såna bilder och då fick jag ban från discorden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban för att jag skickade ju ut bilder. men jag hoppas att ni fattar varför jag gjorde som jag gjorde och att det egentligen inte var meningen. jag skulle aldrig gjort så om inte dom var dryga mot mig och jag visste inte heller att det skulle bli såna konsekvenser för det och jag ber så mycket om ursäkt och ska aldrig hända igen och jag blev bara lite sur för att en SV var så dryg.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång när jag spammade polisen och jag visste inte att man inte fick göra det. eller asså jag typ att i verkligheten gör man inte så men jag tänkte att dom skulle tycka det såg mer alvarligt ut så att dom skulle komma. och en annan gång blev jag permanent bannad för att jag använde perms efter avgång men då visste jag inte att jag hade fått kicken från staff teamet så de löste sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade inte behövt skicka bilder till dom. om vi åker tillbaka hade jag inte ens behövt vara inne i generellt utan jag hade bara kunnat stänga av eller att jag bara hade spelat så det var riktigt dum av mig att göra som jag gjorde. förlåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska skicka bilder i discorden och att det stör andra som gör massor med saker som är viktigare än att ta emot bilder som kommer från discorden så jag har lärt mig mycket av min ban. och jag kommer aldrig göra om det. förlåt

men jag vill bara säga att jag vet att killarna som skrev inte fick nån ban. och dom skrev mycket värre saker än mig för jag skrev inge jag skickade bara bilder asså MEME bilder

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej Fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka