Nekad .Ice | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: .

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? 1ice1

Vem var det som bannade dig? Theodoroo143

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-01-19 185850.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med i ett gäng där bossen och vice-bossen hade gjort någon sorts skott bugg/glitch och hade erkänt till staffs tydligen och staffsen påpekade att ingen i gänget hade köpt skott så de misstänkte att hela gänget var med på det och så bannade dem alla.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag satt o chillade en dag och spelade CS tror jag sen så får jag en notis där moezz skrev i info kanalen att "Det finns inget som heter shoot-on-sight krig, Ni ska ha social rp osv osv" och sen så bad han alla att joina VC och då gjorde jag det för jag undrade vad som hade hänt. Jag hade inte spelat Unive på 2 dagar innan detta så jag undrade mest om vad som hade hänt och vem som hade stökat till det. Detta med shoot on sight krig visade sig vara en sorts "Distraktion" från vad som egenligen skulle utredas så dem lurade oss om att någon i gänget hade stökat runt på severn osv. Men i själva verket så skulle dem stänga ner vårt gäng (Westside) eftersom de hade fått uppgifter om att bossen hade gjort en bugg abuse för att få skott. När vi var i vc så frågade theodoro om vi hade något hemligt som vi ville erkänna och jag hade inte varit inne på servern på 2 dagar och jag deltog inte heller med någon sort bugg abuse som bossen och vicen höll på med. Helt enkelt så hade jag inget att erkänna just för att jag inte hade gjort något fel så jag hade inget att erkänna, sen så sa han "Bra, då kommer ingen av er slippa perma ban" när då ingen hade sagt något. Sen så vart det lite snack fram och tbx och så perma bannade dem alla som var med i gänget. Tycker det är väldigt fel att banna alla som var med i gänget när det bara var ett få som då tydligen hade gjort detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt. Dem bannade mig endast för att jag var med i gänget och var "Guilty by association" för att jag endast var med. Nu är det sant att jag inte köpte skott när jag var med i gänget, men nu var det så att jag hade faktiskt köpt skott innan när jag var med i Lost Angels innan och jag hushöll mig på dessa skotten under tider jag var med i Westside för att vi hade fått order om att inte köpa ut skott för att spara univeados.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte alla direkt men min senaste ban var för att jag sloga med en grabb på sjukhus parkeringen och staffen ansåg att det var "Lall" fast det tyckte jag inte att det var då han började slå mig och jag rp'ade på det och gjorde ett fight scenario.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej inget direkt, jag tycker att det är fel att dra hela gänget över en kant bara för att bossen och vicen och säker några andra hade gjort något. Jag tycker inte att man borde använda en sån form av kollektiv bestraffning som han gjorde, JAG ÄR OSKYLDIG. Jag har även bevis för att jag har köpt skott när jag vart med i Lost Angels då min president frågade om varför jag köpte skott utan att ta områden vilket han ej ville att man skulle göra. Jag har inte gjort något annat än att vara med i ett gäng och det ledde till att jag drogs över en kant och blev felaktigt permabannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej som sagt så antog staffsen att hela gänget var med på det här och de ville inte tro på folk när dem berättade om hur de hade skott i sina vapen vilket en av dem var jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag vill gärna ha tbx mina roller för den delen för att han drog ju allting och bannade mig ur discorden och ingame för att han är trög och bara sket i att tro på folk för att själv inte visste/trodde på sanningen. Jag hade fått mina skott från en legitim källa och jag hade faktist gjorde rätt för mig men han perma bannade mig endast för att ingen av oss "erkännde" till något när jag ej ens hade något att erkänna. Förjävligt är det.

Jag har belägg för att jag hade skott sen innan och att jag ej hade gjort någon sort bugg för att få extra skott. Kontakta mig gärna i PM för bevis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka