Nekad .Ice | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/7656119892243446/

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? 1.ice.

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-11-13 192307.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lallade grovt och använde min tazer på min kollega och vi hade typ en tazer 1v1 och lallade runt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte våran polisbil och skulle till sandy, sen så krockade vi med bilen för min kollega som körde laggade till och krockade, sen så gick vi ur bilen och vi var mitt ute i ingenstans och så visst vi ej hur vi skulle ta oss därifrån och då tazerade min kollega mig på skoj och så tazerade jag tillbaka honom. Det höll på så och vi tazerade varandra som om det vore en 1v1 och sen så fick vi ban permanent.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig då jag med meningen lallade väldigt mycket och bidrog med väldigt dålig rp. Men jag tycker inte att det passar att ha en permanent ban till det, jag förstår varför ni satte den på permanent men jag personligen håller ej med om det. Men som sagt så var det bara mitt fel att hålla på och tazera min kollega för vi hade tråkigt och jag hoppas ni kan förlåta mig och unbanna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte riktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skitit i att ta revenge på min kollega som tazerade mig och jag istälelt skulle sagt till honom och lägga av att lalla så det ej hade blivit såsom det blev nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lalla och ha en dålig rp nivå då det sabbar för hela servern rent i allmänt. Sen så har jag lärt mig vad för åtgärder ni tar på folk som håller på som jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Skulle uppskatta om du skriver vad jag kanske kan förbättra med min överklagan så jag kan lära mig av det!

Utveckla samtliga punkter. Samt anser jag att du får sitta av din ban tillsvidare i några dagar eller så.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka