Nekad Icatiggare | Medlem ansökning [.meckan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Icatiggare

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons

Vad är ditt discord namn? affe23232

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Örjan Laxskog, 50 år gammal och ifrån skild. Han bor i en 2a på avenyn. Han har 2 barn som han träffar då och då. Örjan älskar att se folk att le och vara glada. Örjan gillar att spela golf då han gjort det sedan han var 10 och är väldigt bra på det. Örjan brukar för det mesta vara glad men kan bli ledsen när han snackar om sin ex fru eller sina barn då han inte träffar dom jätte ofta och inte har så bra kontakt med dem. Han önska verkligen att tiden kunde bli som förr igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp då jag är väldigt prat glad men även bra rp. Då jag har väldigt hög rp nivå. Sen kan ja även bidra med långa, genomtänkta och bra scenarion där båda parterna vinner på det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att om man är i ett scenario och förlorar så ska man ej sluta rpa och börja lalla. För då ska du börja rpa lika bra som innan så att både du och andra partnern ska ha ett så bra scenario som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jappp det har jag. VDM= Man använder sitt fordon som ett fordon. RDM= dödar utan anledning. Sunt förnuft= ha logiskt tänkande. Social rp= prata och ha konversationer med folk istället för att bara skjuta i förstahand.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp, jag har 1240 timmar på fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte för tillfället

Nekad.
Anledning:
Utveckla mer med regler, och din karaktär och karaktärens mål i livet.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka