Nekad Icatiggare | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Icatiggare

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Alfons.

Vad är ditt discord namn? hotmang0

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Han heter Erik Bär, är 20 år gammal och hans dröm är att tjäna pengar så han kan köpa sin efterlängtande drömbil. Han växte upp i ett kriminellt område och hans föräldrar var borta nästan hela tiden på konferensresor. Han är väldigt insatt i bilar och kan nästan varje bil märke. Hans drömbil är en Porsche GT3 RS som han för troligtvis inte kommer ha råd med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP, jag är bra på RP där jag har rp:at som polis i en annan stad och sjuksköterska. Jag kommer också vara aktiv väldigt mycket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man spelar för att båda personerna/grupperna ska ha sånt bra och roligt scenario som möjligt och inte förstöra samt lalla när man misslyckas med ex. ett bankrån.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, det har jag. Exempelvis RDM= Att man inte får gå runt och döda folk hur som helst då man måste ha haft ett scenario innan där man har en anledning att kanske döda personen. VDM= Att man använder bilen som vapen. Ex. att man kör på en person för att man tycker att det är roligt. Dessa 2 regler får man absolut inte göra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, det har jag. Jag har spelat på XR RP, Vation och några fler där jag varit White list och haft ett bra RP fast det var ganska mycket lall på dom servrarna så därför vill jag byta till denna.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag blir inte arg så enkelt och därför hamnar jag inte i så många bråk. Jag är ganska generös så jag kommer inte gå runt och slå ner folk bara för att.

Nekad. Utveckla lite mer om din karaktär. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka