Nekad IcaMaxi01 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IcaMaxi01

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101838936/

Ditt Hex-ID: steam:1100001440b0658

Vad är din discord tagg? waggwan1

Vem var det som bannade dig? Complain

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive pban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen valde att banna mig eftersom jag hade gjort fel och bröt mot regeln sunförnuft som jag så hemskt mycket ber om ursäkt om och de kommer aldrig förekomma igen! Jag har varit väldigt ledsen och besviken på mig själv eftersom jag intee tänkte i det där scenariot, och jag respekterar erat beslut men jag vill visa att jag verkligen förtjänar en till chans att förbättra mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en grabb som var i sjukan och hotade mig för ingen anledning och sa att vi tar det utanför å jag gjorde det och det var typ 2-3 på natten så jag sköt han och körde iväg sedan blev jag bannad, jag förstår att det är oacceptabelt men ber så hemskt mycket om ursäkt och jag vill jätte gärna få en till chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban jag hade gjort fel och jag förstår det felet jag begåt och det kommer ej hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan och jag har lärt mig av mina misstag!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit och istället tagit det med social rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad, du måste vänta 24 timmar innan du kan skicka in en ny överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka