Nekad IcaMaxi01 | Ban Överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IcaMaxi01

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101838936/

Ditt Hex-ID: steam:1100001440b0658

Vad är din discord tagg? IcaMaxi

Vem var det som bannade dig? 9bit

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: univepban2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig eftersom jag hade no windows, jag märkte ej av att jag hade no windows eftersom vissa fordon hade windows så jag tänkte att de fanns windows då, men tyvärr vad det ej så och det är mitt fel jag tar skulden för det, en människas medvetande är inte perfekt jag vet men detta är ju ett misstag. Jag fattar att ni tar det väldigt seriöst när det gäller Tredjepartsmjukvaror men detta är ett väldigt stort misstag av mig och jag tar ansvar för det. Men detta är faktist ett misstag och det skulle vara väldigt trevligt av er att unbanna mig. Snälla

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle råna en person, jag riktar mot personen och han vägrar ta upp händerna. Sedan så tar han upp en pistol och skjuter imot mig men jag lyckas få ner han jag ber han att ta upp händerna men han ställer sig snabbt upp och skjuter mig till döds. Staffen såg på scenariot och bad mig skicka klippet och sedan märkte han av att jag hade no windows. Jag frågade han ifall jag kunde visa att det ej var det eftersom det var vissa bilar som hade windows men han tog sina åtgärder på mig och jag förstår detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte felaktig men det var ett misstag av mig, men några bilars rutor kunde man ju se. men de mitt fel att jag inte observera det och det kommer ej förekomma igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad innan och jag har lärt mig av de .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? observera grafik packet bättre

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaa

Det är din skyldighet som rollspelare på servern att kolla upp vad dina grafikmods innehåller innan du går in med de på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka