IcaMaxi | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

IcaMaxi

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122302914/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Svedlund

Vad är ditt discord namn? IcaMaxi#3473

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Melwin Modin, 25år gammal född 1996-01-05:
Melwin är uppväxt med mamma Agneta, pappa Lars-Erik och tvillingsystern Madde Modin... Men tillbaka till Melwin.
Melwin har ett stort intresse för både snabba lyxbilar och mode. Hans favorit märke på bilar är mclaren, lambo och porshe.
Madde och Melwin är väldigt nära pågrund av att deras föräldrar var inte så närvarande under deras uppväxt som barn så Madde och Melwin blev vana med att vara utan sina föräldrar och deras barnvakt blev som en familjemedlem ganska snabbt för hon var mer närvarande än deras egna föräldrar. Deras föräldrar var inte så närvarande för de är väldigt högt uppsatta chefer på Handelsbanken i Stockholm. Så tekniskt sätt är Melwins och Maddes föräldrar väldigt rika och de bodde på egen ö i Stockholms skärgård med en villa värd för över 20mille utan inredning i priset. Men tillslut blev Madde och Melwin väldigt trötta på sina föräldrar för det var alltid höll i ”afterwork” fester och var alltid bara allmänt snobbiga mot allt och alla. Så Madde och Melwin blev trötta och ville bara flytta därifrån och ville bara starta ett nytt liv och i början behövde det kämpa för att få ens mat på bordet och det var en stor skillnad än när det bodde på skärgården.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan bidra med en hög RP nivå som inte e lallig, unik, roliga senario för alla. Jag är en väldigt aktiv spelare som har lätt att prata och komma överens med nästa alla på servern. Jag är en väldigt erfaren när det gäller RP och jag kan alla serverns grundläggande regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är väldigt stolt spelare för servern för alla Staffs är jätte snälla och det är ett helt underbart comunity som jag är glad att få va med i. Jag vill också utöka min RP med som till exempel WL-jobben.

Hur hittade du Unive? Jag hitta det i hjälp av en vän som tipsa om servern och sen han gjorde det så är unive det ända jag typ tänkt på dagarna

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt RP är att bli en sån person som bidrar mycket till en hög RP nivå på servern och att jag kommer utöka min egna RP nivå extremt mycket om jag blir WL

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på nån annan server för jag trivs så bra på unive och om jag får en ban så lär jag mig en läxa att inte göra om misstaget.

Tillbaka