Accepterad IcaMaxi | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IcaMaxi

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122302914/

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian

Vad är ditt discord namn? IcaMaxi#3473

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max Svensson och är 25 år gammal i nuläget. När Max var liten så var han ofta ute med kompisar och hitta på massa olika saker och ibland kunde det var mindre bra saker som Max och hans vänner hitta på. Hans föräldrar är skilda och hans pappa bor i ett lyx hus med pool och stor tomt medans han mamma bor i förorten. Max mamma är väldigt snäll och vill göra allt för sin son medans hans pappa bryr sig bara om vilken status han har i pengar och att han ska vara rikast och bryr sig inte om någon annan inte ens sin son Max.

Max bor tillsammans med sin mamma för hans pappa som sagt jobbar väldigt mycket och hans pappa har också väldigt mycket alkohol problem så han blir väldigt aggressiv mot alla som är i närheten av han när han dricker så max känner sig inte trygg hos sin pappa.

men tillbaka till max och han vänner. Max har speciella vänner som gör en del saker som är väldigt kriminella. Det gör bl.a drog handel m.m. Det är ute väldigt mycket om dagarna och bryr sig inte så mycket om skolan för han mycket annat att tänka på som ett barn inte skulle behöva tänka på för att överleva.

Men max har flyttat från sina föräldrar nu och har nu flyttat hit till unive. Han är 25 år och har inte så god kontakt som förut med sina kompisar och sin mamma men han försöker köra sitt egna race och lyckas i livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för jag vill kunna ha så bra RP nivå som möjligt och kunna utöka både min och andras RP nivå så mycket som det bara går och kunna ha roliga och seriösa scenarion också.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Community, unive har byggt upp så otroligt fint Community och man ser verkligen bara i dc hur bra ton alla har mot varandra och staffsen är ju helt otroliga, Det svarar alltid i DM om man har någon fråga eller om det är nånting man inte har förstått så förtydligar dem det man ej har förstått på te.x ett servermöte.

Hur hittade du Unive? Det var några av mina vänner som tipsa mig om det och det vet hur mycket jag älskar RP så det tipsa mig om unive. För det sa att det var den mest roliga RP servern med mest seriös RP också

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha så roligt som möjligt med alla som spelar på unive och både ha roliga och seriösa scenarion som båda partarna i scenarot har kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål på unive att kunna ha så rolig RP som möjligt och att alla ska vara glada och ingen ska tycka att det är tråkigt att RP:a på unive

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte längre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka