Nekad IcaMaxi. | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IcaMaxi.

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Samir

Vad är ditt discord namn? IcaMaxi

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Holm och är 25 år gammal, Lucas är uppväxt i Sverige i Stockholm. När Lucas var runt 15 år gammal så hängde han lite med vänner och bara chillade men de han inte hade förväntat sig var att han skulle bli offrad pengar av de äldre grabbarna där han chillade som var alltså Sollentunna, 2 personer gick fram till han och frågade om han ville göra en tjänst till de så Lucas får pengar, Lucas sa ja och han fick en väska som han skulle leverera till några personer men han fick ej kolla vad det fanns inne. Han levererade den och efter de började han göra fler tjänster åt de och han orkade inte mer men om han hade dragit sig ur skulle han få väldigt mycket stryck så han flyttade därifrån och ville börja om på nytt!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga och seriösa scenarion och försöka höja rp nivån bland spelare och kunna få andra spelare att ha roligt och trivas både ingame och i discord communityt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad som innebär med att spela för motpartens vinnst är att man inte måste vinna för att ha ett roligt och spännande scenario och bra rp. Du kan förlora och fortfarande ha roligt och ett spännadne scenario!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst alla serverns regler, exempelvis suntförnuft där man använder logiskt tänkande, rdm när man dödar nån utan ett scenario, powergaming när man ej rollspelar på skador osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet inom rollspel. Jag har spelat unive ganska länge och jag har spelat fivem i 3 år nu. Jag kan alla regler och är redo att följa dom för att skapa så bra rp som möjligt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en motiverad spelare och har väldigt bra självförtroende

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärs barndom, framtida planer och hur han är som person + hittar ej discord taggen

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka