Accepterad IcaMaxi | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

IcaMaxi

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122302914/

Ditt Hex-ID: 1100001454347c2

Vad är din discord tagg? IcaMaxi#3473

Vem var det som bannade dig? Ben 10

Hur lång tid var din ban? 12 Dagar 30 Min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ej RP:a tillräckligt mycket på skador efter jag hade krockat i stan. Men det är dock 100% förståeligt men jag slutade rp:a för att han som jag krocka med RP:a ingenting. Då slutade det med att jag var tvungen att sänka min rp nivå för att skriva i lokal ooc som han är svara på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg till min kompis för han ringde mig och sa åt mig att komma snabbt. Jag skynda mig så snabbt jag kunde till han och såg att det var grönt för mig så jag gasa på lite extra för att inte behöva stanna men plötsligt kommer en BMW F82 och kör mitt i vägen så vi krockar rätt så rejält. Min kompis kommer ner springande på gatan och ropar " MAX MAX " för min in game karaktär heter max. först rp:ar jag ganska tydligt men när jag ser han som körde BMWn inte gjorde någonting så sänkte jag min rp för att skriva i lokal ooc. Men han svarar ej på /me eller lokal ooc så min kompis skrev /me Öppnar dörren och drar ut han men då säger han bara i normal ton " dörren är låst så du kan inte öppna den " och så skriver vi /report att han powergama när han ej svarar både på /me eller lokal ooc eller när vi pratar med han men då blir alla mina kompisar och jag bannade för grov power gaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ej en felaktig ban det var jag som gjorde fel och borde ha skött mig själv och rp:at mycket mer på skador osv. jag förstår Ben 10ens läge och att man såg att det var jag som gjorde fel rätt så tydligt så jag fattar varför han valde att banna mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många var när jag börja spela på servern och var så taggad på allting med en helt RP värld osv. men när jag börja spela så blev jag typ bannad efter 5 min för ooc ingame haha och nu när jag tänker tillbaka så var det rätt roligt ändå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade definitivt skrivit /die för efter en sån krock tror jag att det är typ 5% att du överlever efter det. Men jag kunde också ha tryckt på u så jag kunde ha rp.at att jag blev förlamad också men det buggar hela tiden när man trycker u så det var därför jag ej gjorde det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Jag lärde mig att man ska rp.a mycket mer än vad jag trodde man behövde göra och nu har jag lärt mig att när man är i en sån stor krock måste man skriva /die eller trycka på u och rp:a att man är medvetslös och har lärt mig en läxa nu att göra det.

Har du läst våra regler? Ja

Välkommen tillbaka. Mvh BotMelwin
Tack så jätte mycket det här kommer aldrig hända igen! men kan du och jag snacka lite om mina roller för jag har jobbat jävligt hårt för att bli biträdande chef på marjas. Du kommer inte se mig göra en banöverklagan på länge

Tillbaka