Accepterad IcaMaxi. | Ban Överklagan (Nas)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IcaMaxi.

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101838936/

Ditt Hex-ID: steam:1100001440b0658

Vad är din discord tagg? ! IcaMaxi#6353

Vem var det som bannade dig? Nas#5033

Bild på banmeddelande: univeban3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig eftersom jag hade slagits med en vän eftersom han hade hetsat mot mig och gjort mig arg och då reagerar min karaktär på ett annat sätt så jag började slå han och han slogs tillbaka efter det tröttnade min karaktär och började slåss med ett basebollträ. Min karaktär har en låg stubin och blir arg väldigt snabbt. förstår att man inte ska slåss hela tiden och räkna det som lall men de fortfarande RP i slut ändan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän snackade sedan började han hetsa mot mig och då blev min karaktär arg och började slå honom efter det så slogs han tillbaka och då blev min karaktär "förbannad" så jag tog upp ett baseboll trä och började slåss som jag själv tänker efter var väldigt onödigt och sen vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det är en felaktig ban eftersom jag och min vän rpade fram till scenariot, jag slog honom inte direkt utan anledning de var ju för att han hade hetsat upp mig och då reagerar min karaktär. men det var ganska överdrivet med att ta upp ett baseboll trä.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare av att emote abusa, och servervakt abusa. Jag har lärt mig att man inte ska emote abusa då det är fel och ger fördel för mig inom rpandet men servervakt abus bannen tycker jag var felaktig eftersom Mat och plåster inte funkade så jag revivade iställer för att relogga eftersom det var ett pågoende scenario. men annars har jag lärt mig av mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte dragit upp baseboll trä och kunna ta det socialt men jag kan inte göra nått åt det att min karaktär är aggresiv och har en låg stubin.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det inte är nödvändigt att slåss och istället ta det med socialsm.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka