Nekad IcaMaxi | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IcaMaxi

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122302914/

Ditt Hex-ID: 1100001454347c2

Vad är din discord tagg? IcaMaxi#3473

Vem var det som bannade dig? Nippel

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (35).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade mask på piren och det är en regel att man ej får ha det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade spawnat in på piren och hade mask på mig eftersom man spawnar med masken på. Jag glömmer bort att jag har masken på och springer ner till garaget vid piren och där står afk cirka 30 sek. Sedan springer jag upp till vianor för att ej stå afk vi allt folk så ist ställer jag mig vid vianor och tabbar ut och sekunden jag tabbar in blir jag bannad för har mask på piren. Vill bara påpeka att det tog ungefär två minuter från att jag spawna in tills att jag vart bannad och större delen av det 2 minuterna var jag afk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig, han gjorde bara sitt jobb.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina flesta bans har varit när jag var helt ny till fivem o gta rp så jag visste inte hur man gjorde eller hur man skulle bete sig. Jag har tagit lärdom av alla mina fördetta bans o har aldrig gjort om något av mina tidigare bans. Sen har jag några bans varit där jag gjort regelbrott när jag inte var ny o då har det antingen varit att man varit trött o sent på kvällen eller gjort något fel i krim rpn som man inte tänkt på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ta av mig masken direkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att alltid ta av sig masken när man spawnar in på en offentlig plats

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag har full förstående till det och jag har ingen anledning till att stressa någon i staff teamet.

Tycker du borde vänta ut den lite till. Det är grov suntförnuft att ha mask på sig på piren då det är en allmän plats

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka