Nekad IcaMaxi. | Ban Överklagan [Ghosty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IcaMaxi.

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101838936/

Ditt Hex-ID: steam:1100001440b0658

Vad är din discord tagg? IcaMaxi#6353

Vem var det som bannade dig? Ghosty....#6969

Bild på banmeddelande: univeban4.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen bannade mig felaktigt och o profsigt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Gänget ballas fler talt gånger åkt runt och triggat oss eftersom vi haft krig, och då gör jag ett beslut med min vän att försöka kidnappa dem, Jag kör förbi deras gänghus en gång och gömmer mig vid ett hörn med min bil och väntar på att de ska åka ut och vi ska försöka ta de och då vart jag bannad för mild powergaming ingame på servern fast när jag hoppar support och ifråga sätter min felaktiga ban så säger de att dom bannade mig för gäng provocering som är väldigt o proffsigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är hunda procent en felaktig ban kolla klippet själv https://medal.tv/games/gta-v/clips/1cxLe5PvYDmJJM/d1337czwtojC?invite=cr-MSx4U3AsNjI2NzQxMDMs Hur är de gängprovocering ifall jag kör förbi deras gänghus och gömmer mig vid ett hörn och väntar tills de åker ut fast i klippet man ser att de inte ens är i gänghuset.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad innan och jag är en person som tar lära mig av saker som jag gjort fel och de finns också några bans som är felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte eftersom jag inte gjort något fel vid scenariot som ni ser på klippet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? felaktig ban som sakt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

kommer ej unbanna dig utan du får vänta ut denna då jag anser att du inte lärt dig något av bannen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka