Nekad IcaMaxi. | Ban Överklagan BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IcaMaxi.

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101838936/

Ditt Hex-ID: steam:1100001440b0658

Vad är din discord tagg? IcaMaxi

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för doxxing då jag fattar inte hur det är doxxing att skicka en gif där en person har en konversation på dc , först och främst så står det ingen information om personen i gifen och för det andra så var det inte jag dom gjorde gifen och för de trejde det är flera personer som skickar runt denna gif i dcn och jag är denna ända som tas åtgärder på! Trodde ej att personen skulle ta åt sig av gifen då det är flera personer som skickat runt gifen. Ifall jag visste att det skulle leda till detta så skulle jag självklart be om ursäkt till personen då jag ej trodde att han skulle ta åt sig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skickade en gif till trippy och sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker att den är felaktig då det är ingen doxxing för det står ju ingen information om trippy och ifall nu menar att det står att han bor i göteborg då vill jag bara säga att alla vet att han bor i göteborg då han sagt det i dina streams så det kan inte vara doxxing

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan och tagit ansvar för det samt tagit lärdom för mina bans och mognat upp och slutat lalla för lall tycker jag själv är väldigt dåligt både ig och ooc eftersom det försämrar rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte tycker inte att jag har gjort något fel då det ej är doxxing

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vissa personer tar åt sig och att det är onödigt att kommentera

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka