Accepterad ica_peter | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ica_peter

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? icapeter

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2007

Berätta om din karaktär. Bakgrund:
Jag heter Kenta Eriksson och är född och uppvuxen i en liten industriort i Sverige Kenta är 30 år gammal. Min far arbetade som mekaniker och min mor var sjuksköterska. Redan från ung ålder blev jag fascinerad av mekanik och fordon, något jag lärde mig av min far i hans verkstad. Efter gymnasiet gjorde jag lumpen, där jag kom i kontakt med vapen för första gången och upptäckte en ny passion. Jag har sedan dess fördjupat mig både i bilmekanik och vapenhantering, vilket har format mig till den person jag är idag.

Känslor och Personlighet:
Jag är en person med ett starkt yttre skal men med en djup känslomässig värld. Jag har en tendens att hålla mina känslor för mig själv och visar sällan mina sårbara sidor. Lojalitet och rättvisa är viktiga värderingar för mig, och jag är alltid beredd att ställa upp för mina nära och kära. Jag kämpar dock ofta med en inre oro och känsla av otillräcklighet, vilket driver mig att ständigt sträva efter att bli bättre på det jag gör.

Intressen:
Vapen:
Jag har en djupgående kunskap om olika typer av vapen och deras mekanismer. Jag njuter av att plocka isär och sätta ihop dem, och jag har en imponerande samling av både moderna och antika vapen. För mig är vapensport inte bara en hobby utan en konstform och ett sätt att fokusera och samla mina tankar.

Bilar och fordon:
Min kärlek till bilar och fordon är nästan lika stark som min passion för vapen. Jag är en skicklig mekaniker som kan fixa nästan vad som helst med en motor. På min fritid arbetar jag ofta på gamla bilar, restaurerar dem till deras forna glans eller modifierar dem för att förbättra deras prestanda. Jag har en särskild förkärlek för klassiska amerikanska muskelbilar, men jag uppskattar också moderna superbilar och motorcyklar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp till eran server. Har rp till och från i 5 år. Så vet grunderna i rpandet så det blir roligt rp. Sen min karaktär kommer vara laglydig i början tills något kanske går snett med karaktären men målet är att hålla den så laglig som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man stödjer och förstärker motpartens handlingar och mål för att skapa en mer engagerande och balanserad upplevelse för alla. Det handlar om osjälviskt spelande, där man bidrar till en dynamisk och rättvis miljö istället för att alltid sträva efter egen framgång.

Genom samarbete och kommunikation kan man förstå andras mål och planer, vilket hjälper till att skapa intressanta scenarier. Inlevelse i sin roll och flexibilitet för att anpassa sig till nya situationer gör spelet mer dramatiskt och spännande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag Exemple: RDM: Random death match man dödar varandra utan anledning. VDM: Vehicle deatch match när man dödar varandra med bilar utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag har nästan 2000 timmer och 5 års erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nepp

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka