Ej Antagen ica_macxi | Chef-jobb ansökan [Inquisitor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ica_macxi

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? chef hos inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Maximilian

Vad är ditt användarnamn på discord? ica_macxi

Ange ditt födelsedatum: 19 Augusti 2011

När fick du medlemskap på Unive? för 1 månad och 1 vecka sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef ja jag har va mycket eferenhet som chef då jag varit VD.chef och bitr chef på bilfirmor förut och verkstäder och så kan mycket inom bilar och hur man driver ett företag och personal och kunder bra och har lärt mig att man driver bara inte ett företag utan man är också och skapar minnen,skappar minnen tillsammans,har roligt och känner sig trygg,

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mitt mål är att utvecklas företaget och skaffa aktiv personal och få mera kunder och få upp företaget jag vill fortsätta bygga på mina erfernheter inom chef och inte få personal som bara vill ha ett jobb utan personal som verkligen tycker det skulle vara kul att jobba på en bilfirma och allmänt få att alla känna sig trygga och att alla håls ihop som en familj och att inquisitor känns som sitt egna hem.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer vara aktiv direkt efter skolan ända till kvällen beroende om jag är men min familj/flickvän/kompisar

Har du läst våra grundregler? Ja

Tillbaka