Information ICA Macxi | Chef-jobb ansökan [wazy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ica_macxi

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Biträdande chef hos marja lisas

Vad heter du i verkligheten? Maximilian

Vad är ditt användarnamn på discord? ica_macxi

Ange ditt födelsedatum: 19 Augusti 2011

När fick du medlemskap på Unive? 12-08-2025

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Förutom min erfarenhet som chef på bilfirman i Fristaden Roleplay, där jag lärde mig att hantera både personal och kundrelationer, har jag också erfarenheter som kan hjälpa mig som chef. Jag är van vid att ta ansvar och fatta beslut under press, planera och organisera arbete för att nå gemensamma mål, samt att kommunicera tydligt med både medarbetare och kunder. Jag har också erfarenhet av att lösa konflikter och skapa en bra arbetsmiljö där alla känner sig inkluderade och motiverade. Dessa färdigheter tror jag är viktiga för att kunna leda ett team framgångsrikt.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mitt mål är att utvecklas vidare i rollen och bidra till företagets framgång genom att skapa ett starkt och välfungerande team. Jag vill fortsätta bygga på mina ledarskapsfärdigheter och arbeta för att förbättra arbetsmiljön och effektiviteten. På längre sikt hoppas jag kunna ta på mig mer ansvar och vara med och påverka företagets strategi och utveckling. Jag ser jobbet som en möjlighet att växa både personligt och professionellt samtidigt som jag bidrar med mitt engagemang och min erfarenhet. och vara så aktiv som möjligt

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är medveten om att rollen som chef kräver tid och engagemang, och jag har planerat så att jag kan lägga ner den tid som krävs för att göra ett bra jobb. Jag kommer prioritera mina arbetsuppgifter och se till att vara aktiv och närvarande så att teamet får det stöd och ledarskap de behöver. Jag ser detta som en viktig uppgift och är redo att lägga ner den tid som behövs för att lyckas i rollen.

Har du läst våra grundregler? Ja

Du tar de me chefen så ber du han fråga jobb ansvariga och så får du en muntlig intervju av oss.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka