Accepterad ica langaren | Whitelist ansökning [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeef

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198388147711/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mille Pedersen

Vad är ditt discord namn? Jeef#9999

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2008

Berätta om din karaktär. Hej! Min karaktär heter Hajja Nestret och är 21 år gammal. Jag hade en bra barndom med bra betyg tills min pappa gick bort när jag var 14. Han var alltid en stor förebild för mig och hjälpte mig och lärde mig med det flesta i livet. Detta resulterade i att jag blev deprimerad och började skita i skolan och skolka. Vilket ledde till att jag fick dåliga betyg och psykisk ohälsa. Jag fick bo på ett behandlingshem under 2 års tid vilket att jag började sakna min mamma jättemycket. Efter 2 år på behandlingshem fick jag äntligen träffa min mamma igen. Detta gjorde att jag blev glad och motiverad att ta tag i mitt liv. Jag blev genast mycket intresserad av gymmet och det blev som mitt nya hem, Där kände jag mig trygg för att där fick jag vara mig själv. Nu har jag gymmat sen dess (5år). Och kommer aldrig sluta med det. Jag är också PT och har aldrig mått bättre än vad jag gör nu.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli WL för att supporta servern för att jag gillar spelar denna servern och har inte spelat en annan servern sen jag börja med denna för att den har bra rp och bra supports och uppåt. Jag kommer bidra med bra scenarion och ha seriös RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli WL på denna servern för ser en ljus framtid för denna servern och jag vill att rp ska förbättras samt alla mina vänner kör på denna servern

Hur hittade du Unive? ag hittade unive genom mina vänner som är WL:ade på denna servern, Och dom har spelat på denna servern länge och rekommenderar denna servern starkt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att nå en så seriös rp som möjligt, samt ha kul med vänner och alla som spelar servern, bidra med bra scenarion och bidra till ett bra community.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat på RoyalCrew, Färjestaden, Men jag valde att gå vidare och utforska/hitta nya servrar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka