Nekad ica langaren | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeef

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198388147711/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mille Pedersen

Vad är ditt discord namn? JEFF PL#3108

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2021

Berätta om din karaktär. Jag är en vanlig grabb som heter Hajja Nestret och är 22 som är en rolig grabb med mycket skratt. mitt intresse är bilar (snabba bilar) och har gillat det sen jag kom till denna staden.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag kommer vara inne på denna staden och göra denna staden till en bättre RP så många vill stanna och ha kul i denna underbara staden. Jag är oftast vaken och gör nytta i denna staden ;)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill få en stor roll i denna servern och sprida denna till många andra. Och jag vill bli WL just för att ja bygga upp min roll och ha mer möjligheter att få en rolig roll i denna staden

Hur hittade du Unive? Jag såg videos på yt på RP då laddade jag ner FiveM och hitta denna öppna roliga staden och har aldrig kört en annan stad sen dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli en rolig karaktär och bara ha det chill i servern med många roliga människor

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, bara Unive RP (Multistaden)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka