Nekad ibrajeshto | Beslut Överklagan [flasher]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibrajeshto

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Ditt discord namn: v1nne.

Ditt Hex-ID: steam:11000013b3b797f

Vad för typ av beslut gäller det? medlem + krim + ban

Vem/vilka tog beslutet? Toris & flasher01

Varför tror du själv att beslutet togs? Kan förklara allt från början. Det inträffade ett scenario där två poliser grep två kriminella. I samband med detta tog en av poliserna vapnen från båda de gripna. I efterhand visade det sig att denna ”polis” var en moddare som låsades vara polis. Jag såg inte själva händelsen, utan fick den återberättad för mig av den riktiga polisen som genomförde gripandet. Efter detta så kontaktade träffade jag personen vid ett kriminellt område, och han ville sälja de till mig, och eftersom att priset var såpass lukrativt så gjorde jag det (något det finns loggs på). Flashy tog kontakt med den andra polisen som varit delaktig i gripandet, och scenariot avbröts på grund av att en moddare varit inblandad. Avsikten var att vapnen skulle återlämnas till de ursprungliga ägarna, men vid den tidpunkten hade jag redan köpt dem. Jag var genuint omedveten om att personen var moddare. Han kontaktade mig alltså i ett kriminellt område och uppgav att han ville sälja sina vapen eftersom han skulle åka bort ett längre tag, vilket jag accepterade. Jag agerade i god tro och gör inte /who på alla jag rpar med. Jag hade inga otillbörliga avsikter och hade inte genomfört köpet om jag vetat att vapnen kom från en moddare som utgav sig för att vara polis.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker detta beslut är felaktigt för att jag inte kunde ha en aning om att det var en moddare. Kan absolut ge tillbaka dom vapnena som jag antar är inmoddade

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Logs

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka