Accepterad Ibrahiu | Ban Överklagan - [Bawo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bigone

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466613092/

Ditt Hex-ID: 110000159c90964

Vad är din discord tagg? ibbeji

Vem var det som bannade dig? Bawo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-01 141603.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo staffsen valde att banna mig i 6 dagar för att jag begick ett regelbrott genom att arrestera Troxy och sedan bära han och springa runt med honom. Anledningen till det var att dom i radion skrek att vi skulle ingrippa, jag gjorde det och det var så kaos att jag behövde bära honom och sedan springa med honom till bilen. Dert var drygt 10 personer som försökte ta troxy så jag behöbvde bära honom för det var så mycket kaos.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i häktet med en kollega där vi la in Troxy, det var jätte kaos utanför. Troxy frågar mig varför arresterar du mig, jag svarar med att dom i radion/högt uppsagta sa att vi skulle arrestera dig. Sedan efter det blev jag tyst. Min kollega lallade med Troxy men inte jag. Bawo skrev till mig att hoppa suppport men jag hade timeout utan nån anledning. Sedan blev jag bannad för Suntförnuft i 6 dagar. Bawo tog bort timeouten och i support sa han att jag lallade och skrattade under de scenariot. Jag gjorde inte ens de som ni ser på klippet. Men att jag bärde honom och sparang med honom står jag för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en gilltig ban, det var hjag som gjorde fel genom att bära Troxy och sedan börja springa med honom. Som sagt var ju anledning till det var för att det var så många människor och mina egna kollegor satt o skjöt varningskott för att få bort dom men ingen lyssnade. Jag vet att man inte kan göra så men jag tänkte inte så mycket på det och nu ångrar mig för det jag gjorde. Jag kunde ha gjort bättre under de scenariot men jag tänkte inte så mycket på det. Egentligen kan jag göra bättre och detta kommer att aldrig mer ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft nåra grova bans osv men jag har löärt mig från alla dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort var ju såklart att rpa bättre genom att försöka eskotera honom och göra rpn så bra som det bara går men det var jätte stökigt och folk följde efter så jag var tvungen att bärra honom. Hade jag bara följt reglerna så skulle jag inte ha varit bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Det är suntförnuft att bära någon och sedan springa med honom. Jag kommer att göra annorlunda till nästa gång genom att eskotera honom. Detta kommer att vara sista gången jag blir bannad för det då jag vet från och med nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart

du kommer få 1 chans av mig. Du har en gammal historik som visar att du inte har ändrats. bevisa motsatsen nu.
Banöverklagan godkänd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka