Accepterad Ibrahim Ji | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibbe Ji

Icke Medlem
Meddelanden
299
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466613092/

Ditt Hex-ID: 110000159c90964

Vad är din discord tagg? Ibbe Ji#4500

Vem var det som bannade dig? Hellcat

Hur lång tid var din ban? 3 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-17 194525.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att skjöt med en elpistol på en grabb utan anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle starta om min datorn sedan när jag gick in i unive så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var såklart mitt fel då jag inte kan skjuta med en elpistol utan nån anledning då det är såklart tjänstefel. Jag bryter också mot en regel som då kallas för sunt förnuft. Detta kommer såklart att inte upprepas då jag vet konsekvenserna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 7 gånger och alla dom misstagen har inte upprepats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde göra annorlunda var att inte skjuta grabben utan nån anledning då det är sunt förnuft. Detta kommer att inte upprepas och det lovar jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart, som sagt detta kommer 100% att upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka