Accepterad Ibrahim Ji | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibbe Ji

Icke Medlem
Meddelanden
299
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466613092/

Ditt Hex-ID: vet ej

Vad är din discord tagg? Qatar#4500

Vem var det som bannade dig? Deggesnus

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230113_165658.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett stort misstag genom att combat loga när nån hade skjutit mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Nästan hela mitt gäng var i gäng huset pågrund av att vår gamla vice hade gjort flera dåliga misstag med mening och han combat loga också så hela gänget hoppade support och en staff sa att han ville snacka med mig privat. Så jag snackade privat med han och då sa han att jag hade combat loga och frågade om mitt game id så gav jag han de, jag visste sedan anledning till varför han valde att banna mig i 15 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv som en ärlig tycker att det var hela mitt fel. Jag skulle inte ha combat logat från första början och jag själv ångrar att jag combat loga från hela början. Jag är också 100% säker på att de aldrig kommer hända igen. Det var jätte dumt av mig att combat loga när folk bär mig. Jag skulle ha tänkt på det jag gjorde och inte bara combat loga direkt efter att jag dog. Jag skulle inte ha brutit mot den reglern och som sagt, de kommer aldrig att upprepas. Jag skulle inte ha undvikit scenariot.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för kass lagnings rp men jag hållde på att dö och behövdes att vårdas så tänkte ås mycket på bilens skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha gjort combat log och bara fortsätta scenariot och inte bara förstöra de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag kommer aldrig aldrig mer göra combat logning, undvika ett scenariot eller bryta nån annan regel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka