Inaktuell Ibrahim Ji | Ban Överklagan [znapix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibbe Ji

Icke Medlem
Meddelanden
299
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466613092/

Ditt Hex-ID: 110000159c90964

Vad är din discord tagg? Ibbe Ji#6796

Vem var det som bannade dig? Znapix

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-06 145642.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han drog mig någonstans när jag var i trygghansa och skulle byta mina impoter och när han drog mig till honom så skrev han i ooc "ta bort ditt smink". Då sa jag ig varför ska jag ta bort mitt smink znapix?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo han bringa mig från ingenstans när jag skulle byta mina impoter och skrev i ooc ta bort ditt smink. Vad i hela friden babblar du om. Jag svarade ig och sa varför ska jag ta bort min smink znapix. Den ända personen som kunde höra det där var bara znapix. 5 sekunder senare bannar han mig för ooc ig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fan felaktigt. Varför ska jag bli bannad för ooc ig när jag frågar dig en fråga där ingen hör eller något sådant. Sedan att du bringar mig bara sådär e jävligt konstigt också. Och sedan att du ska sitta o leka "bra staff" när jag själv kommer ihåg att förrigår satt du och pratade ooc ig i militärbasen under min utbildning. "Plus reppa mig, samt säg till dina grabbar att göra det också", "Jag svarade på någons report i samma minut, så snabb är jag" Liksom vah? Jag anser att detta är felaktigt då jag frågade dig en fråga när du bringade mig till ett ställe.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte mer prata ooc ig och att skriva i ooc istället för att göra det lättare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka