Nekad Ibrahim Ji | Ban Överklagan[Karimoooooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibbe Ji

Icke Medlem
Meddelanden
299
Reaction score
15
Länk till din steam profil: alirazaq2008

Ditt Hex-ID: Hittar inte de

Vad är din discord tagg? Qatar#4500

Vem var det som bannade dig? Karimoooooo

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230108_205455.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lallade runt med en polis efter att han hade kört på min bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va i marja-lisa, och sen så körde ne polis på mig och han kallade min bil ful o familjebil. Så jag blev arg och han sa till mig att jag skulle få böter om jag inte flyttade på min bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var både mitt fel och polisens fel för att jag bodde inte ta åt mig och polisen skulle inte köra in i mig osen snacka dåligt om min bil efter att jag frågade varför han körde in i mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte riktigt ihåg vad som hände på min första ban, men det varades i 1 timme bara.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara ha ignorerat han och parkera min bil och inte göra de till en stor grej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att bara stuntra i va andra säger om mina fordon. Jag skulle bara strunta i vad polisen gjorde och parkerat min bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Är det rätt att sitta och twerka i Marja-Lisas framför en polis? Du får vänta ut din ban.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka