Accepterad Ibrahim Ji | Ban Överklagan [Caprio]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibbe Ji

Icke Medlem
Meddelanden
299
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466613092/

Ditt Hex-ID: vet ej

Vad är din discord tagg? Qatar#4500

Vem var det som bannade dig? Felix

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230119_175847.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag rpade inte mycket och sedan började jag springa efter att jag rpade. m

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va i huset med vänner och sedan så ser jag att jag hade blivit bannad i 1 dag för powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ska jag vara helt ärlig, så var det mitt fel eftersom jag glömde att rpa när vi kraschade men jag rpade bara med ajj osen så gick jag ner. Efter typ 1 sekund så valde jag att springa direkt istället för att vänta tills jag inte är lika skadad. Det var mitt fel skulle, jag skulle bara ha väntat ett litet tag innan jag skulle ha sprungit.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mitt senaste ban handlade om combat log men jag lärt mig min läxa om combat log och det kommer inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väntat ett litet tag innan jag skulle ha sprungit, jag skulle ha suttit kvar i bilen och rpa men tyvärr så glömde jag och istället valde jag att rpa nåra sekunder efter kraschen. Jag också inte börja springa från ingenstans efter att jag hamnade i en krasch.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer försöka komma ihåg att rpa med skador och detta var första gången jag glömde att rpa med skador sen jag började spela unive. Men iallafall så kommer detta vara det sista gången jag blir bannad pågrund av power gaming ocj jag kommer inte hellre bryta nån regel mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka