Nekad Ibrahim dibba2 | Ban Överklagan [ankeshof]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibrahim dibba2

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803015056/

Ditt Hex-ID: steam:11000016dd61f90

Vad är din discord tagg? weazy51

Vem var det som bannade dig? Ankeshof

Bild på banmeddelande: UNIVE.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för Suntförnuft och Kriminella handlingar utan att vara diskret.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ända andledningen min handling inte var diskret var på grund av personerna jag rånade inte värna för sitt liv och försökte fly då jag varnat om han rör sig så kommer jag avlossa skott. Lite skojt för de sköt även kom till baka till scenariot efter incidenten har klipp på allt har frågat många vilket alla säger är hård ban då jag fick 14 dagar ban av Ankeshof Medans de andra som kom tillbaka och avlossa skott till och med fick muntlig varning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, Det tycker jag för att jag ville inte avlossa skott på rånet mot dessa två personerna Men de tydligen fattade inte att jag höll en Svamp bob switch mot deras skalle medans jag varnat det att om de försöker något så kommer jag avlossa skott. Efter jag dödade killen som satte sig i sin bil o försökte fly så tog hans vän upp en pistol o sköt mig och de fick ingen ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannat för lall Då jag spelat hög musik men har tänkt igenom alla mina scenarion då denna incidenten aldrig hade hänt om de bara lyssna på mina orders.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker jag spelade de fint då jag berättade handlingar om de försöker göra något så kommer jag skjuta och jag inte ville skada enbart Råna på deras vapen EFTER de la ner dom i byxan igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte få roliga scenarion. Då de som inte värna för sitt liv och även sköt mig och kom tillbaka efter incidenten till samma plats för att loota har klipp på allt. Men jag blev mutad i Unive servern så fick aldrig chans att visa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka