Nekad ibrahem | Ban överklagan (XENON)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ibra504

Medlem
Meddelanden
552
Reaction score
-9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199377943209/

Ditt Hex-ID: 110000154800aa9

Vad är din discord tagg? yousefabd#2596

Vem var det som bannade dig? XENON

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tydligen lalla och bråka i piren och han tyckte att det var lall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var någon som kom till mig och sa vill du bråka sen slog han mig och när jag stog upp igen då slog jag honom också och börja springa sen blev jag banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag vet inte men jag tänkte inte ens att lalla jag vill bara spela unive men han kom till mig och börja slås istället så var de bättre att han sparkar ut han eller mig så vi förstår att det är fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev banad mycket men massor var onödiga det var en som var viktigt det är korruption och efter det har jag lärt mig men jag ska vara tydligare en jag är

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? istället skulle jag gå därifrån så jag inte gör nåt fel eller ber om hjälp av någon

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska försöka ta det mer seriöst så jag inte blir banad och bara försätta spela

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Nekad, du får vänta ut din ban så du får lite tid på att tänka på vad du gjorde fel!

Tillbaka