Accepterad ibou | Ban överklagan [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibou

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/whatsup145/

Ditt Hex-ID: 110000135833791

Vad är din discord tagg? Iboy Jobe#0890

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fail rp slåss

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs valde att banna mig för att dem trodde säkert att jag körde ooc som jag ikke gjorde. då det var en kille som åkte runt med en voj och bråka då jag var tvungen med självförsvar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte in min bil sen kom det nån kille med voj och körde OOC och bara åkte runt och slog. sen gick jag ut från min bil och frågade vad han höll på men sen så slog han min och fortsatt så jag behövde ta självförsvar till slut slog han ner mig och jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban på grund av att kille åker in i min sprilands nya mclaren och förstör den och jag gick ut från bilen och undrade vad han höll på med och senare blir han våldsam och använder våld då tycker jag att man från använda självförsvar eller man får om nån använder våld. då är det felaktig ban då jag själv använder självförsvar för en våldsam man som använder våld för ingen anledning då jag inte har gjort nåt mot han.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev rånad runt 11:50 av en snubbe i en Grön Saab. Då ringde jag ungefär 4-5 pers så spred vi ut oss och leta efter denna saab. Efter ungefär 1 timmes letande så ringer min polare Abdi och säger att han ser en grön saab där man säljer droger. Då väntar Abdi in två till och väljer att åka in och snacka med den gröna Saaben. (Endast snacka, för att få reda på mer info vem det var och om det var rätt person) Sedan blir alla av de rånade när de kör in. Då har jag precis kommit dit så jag gömmer mig vid sidan av vägen lite längre bort och ser hela scenariot. Efter rånet blir de släppta och får åka därifrån, då åker jag ut på vägen och mina polare följer efter. Då ser vi bakom oss att den gröna Saaben kör svin snabbt efter oss medans vi är påväg till vårat gänghus för att ta ut ett varsitt vapen som vi blivit rånade på. Jag och en bil kommer till huset medans den tredje bilen där Abdi och två till satt i åker förbi gängstället så att inte den gröna saaben ska se vart vårat gängställe ligger. Jag och den bilen som var med mig springer snabbt in och hämtar en varsin AK47. När jag kommer ut på vägen igen för att ge honom AK47 och då ser vi den gröna saaben åka snabbt efter våra vänner. Ungefär 2-3 sekunder efter hör vi skottlossning från dit de åkte och eftersom vi vet att alla personer i min polares bil inte har några vapen så fattar vi att det är den gröna saaben som skjutit våra polare.
Så jag och min polare åker snabbt efter då hittar vi Abdi ner skjuten vid en orange RS6, efter 1-2 minuter hittar vi den gröna saaben precis bredvid vårat gängställe. Då ser vi dem åka upp till ett litet industri område så vi följer sakta bakom dem så de inte märker. När vi kommer dit så smyger vi fram med AK47 samtidigt som jag ringer en till vän (Alfons) och säger att han ska komma. Vi börjar gå mot ett ställe där vi tror att dem är men sedan hör vi en bildörr stängas bakom oss och då ser vi den gröna saaben åka bort. När saaben närmar sig märker vi att vi måste dra fram våra vapen och avfyra för att undvika att vi själv blir nedskjutna för att skydda mig själv. Vi har bråkat mot detta gäng som satt i bilen tidigare och de hade samma kläder och samma bil. Blev också rånad av en av dem tidigare som hade EXAKT samma kläder som när rånet skedde. Scenariot skedde vid ett ställe som låg på ett avlägset ställe precis utanför staden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunna försöka undvika händelsen och försöka rappotera honom för ooc då han körde runt och skrek dåliga ord som man inte ska använda inne i multistaden rp och behandlar andra folk i servern dåligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag gjort att använda ( /rapport ) istället för att då sitvationen på en dåligt sätt.

Har du läst våra regler? Ja
 
Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top