Nekad ibou | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibou

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/whatsup145/

Ditt Hex-ID: 110000135833791

Vad är din discord tagg? iboy#0890

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? prban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Blacklistad, Dupening

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom tror att jag är en hackare men det är ett stort glich ingame som jag kom på hade kontaktat philip men fick inget svar deta glich fick man mycket pengar av och jag ville få bort alla pengar så jag köpte dyra bilar för att få bort efter det så fick jag bort alla och hade inga pengar kvar bara dom dyra bilarna jag kontakta philip då och vänmta på svar efter det så kom en mod på mig och jag vänta i support han inte moden pratade med philip så jag bstämde mig för att säga saningen då jag skulle få möjligheten att säga men då blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog ut min bil sedan fick jag en kallelse till support och därefter mig jag en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är mitt fel men skulle gärna villa säga glichet och få ett andra tjans då det är en av dom största glichen som man kan göra just nu i servern tror jag iallafal.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan av andra grejer men fleesta av dom är felaktiga men annars så kommer jag inte på nåt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa svårt att veta men hoppat in i support men jag ville ta kontakt till philip direkt istället för att prata med en support då jag inte litar på nån av dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? kommer inte lära mig nåt av det då jag inte kommer kunna komma tilllbaka annars om jag får en andra tjans så har jag lärt mig mycket. ljust nu är mitt mål att prata med philip för att säga glichen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka