ibou | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibou

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? ibou

Vad heter du på discord? (SV) (3-31-17) iboy jobe#0890

Ange ditt födelsedatum 13 Augusti 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 15:30-22:00
Tisdag: 15:30-22:00
Onsdag: 15:30-22:00
Torsdag: 15:30-22:00
Fredag: 15:30-03:00
Lördag: 13:00-03:00
Söndag: 14:00- 22:30

Berätta om dig själv jag är en kille som är 15 år gammal älskar att spela specilt spel som multisatden jag bor hemma med hela min familj har en setup som jag har väldigt mycket tid på då jag spelar väldigt mycket. jag är en människa som tar väldigt mycket ansvar då det är bra för att vara support. jag kan också ta kritik. multistaden är känns som ett spela som jag kommer vara läge på då jag känner att jag vill bidra med nått stort så att göra den till en större server. jag är en människa med många följar på socialamedier som jag alltid är inne på som är en fördel till att göra server störe. jag skulle också gör allt för att bidra lite mer en andra på servern. jag är en människa som älskar att hjälpa som jag tycker skulle vart super bra att vara support då jag hjälper med saker. jag är också en människa som om jag vill nått så måste jag nå mållet och det ha jag med att bli så stor i multistden och hjälpa människor med då att vara stor jag är inte en mäniska som är ute efter makt bara att hjälpa folk. har också en människa som har vart en såkdespelar nästa hela mitt liv då min mamma är det och det hjälper mig mycket med en bar rp men det blir svårare då jag är support och måste ta ett ansvar och det kommer vara svårt då att rp.

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle bara åka runt i noclip och hjälpa folk och se till att rpn fungerar på hösta nivån, och sen hade jag rpat som vanligt och kunna ha koll så som jag har nu som servervakt. Jag skulle jobbat så mycket jag kunde och rpat så bra jag bara kunde och sedan hade jag även tagit alla ärenden jag kunnat. Jag tar straffarbete före rp och är seriös. Jag älskar multistaden och vill gärna vara med att byygga upp den till en bättre server och bara ha det allmänt kul inom rp världen. Jag tror jag har de rätta kvalifikationerna till att kunna vara support och jag hoppas att ni kommer tycka det också. Jag kommer npg jobba rätt mycket mot den kriminella rpn med tanke på att många bryter regelbrott inom kriminellrpn. Många använder metagaming, Id-Peak och en massa Powergaming osv. Det är inte ok och jag har själv råkat ut för det. Anledningen till detta antar jag är att gäng inte tåler att förlora ett scenario. Allt dom bryr sig om är makt vilken jag ska se till att stoppa!

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag har spelat i 2månader i rad alltså varge dag går inte att sluta spela spelet (ingen smörning ska jag säga)

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? För att jag känner att jag vill hjälpa till på servern och bygga upp en hög rp nivå och ett bra community här på Multistaden! Sedan så tycker jag även att det ser så otroligt roligt ut att jobba som just support för man får hjälpa människor och se en helt annan sida av just Multistaden. Jag tror även att man lär sig en del nya tipps till sitt eget rp med och att man kommer få många nya vänner. Jag vill att allting sk fungera, ha seriösa spelare som inte bryter regler och jag vill kunna titta ut över multistaden och tänka att "Nu är jag nöjd". Det är bra rp på servern men det är en del att styra upp .Förstår att det är jobbigt för Staffs och supports när alla håller på att klaga på allt dom gör! Enligt mig gör Staffs och supports just nu ett fantastisk jobb och jag vill vara med och bidra till ännu mer.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? ouuuf ja det är mycket allt som krävs skulle jag ha gjort alltså jag skulle inte ha bryt mig om vad andra säger då då jag gör mitt jobb alltså om nån hatar på nåt onödigt så tar jag inte in det som om jag skulle ta in allt dem som förkännar hjälp med tillexempel sitta i support då dom behöver hjälp med något.Jag tror även att man lär sig en del nya tipps till sitt eget rp med och att man kommer få många nya vänner. Jag vill att allting sk fungera, ha seriösa spelare som inte bryter regler och jag vill kunna titta ut över multistaden och tänka att "Nu är jag nöjd". Det är bra rp på servern men det är en del att styra upp .Förstår att det är jobbigt för Staffs och supports när alla håller på att klaga på allt dom gör!

Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag har vart servervakt i en bra tag nu och tycker att jag borde uppgradera då jag tycker att jag inte har kunnat bidra med det jag tycker borde göra med min tid på multistaden. jag tycker då att det är tid för att uppgrader då jag har kållat på philip live på youtube som gjorde mig sugen på att köra noclip som jag oftas kommer göra och ta han om servern. då jag också har fått mycket erfarenheter från den liven.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag. som jag har sakt innan så har Jag kollat när philip har kört staffs streamarpå Youtube. Jag kan de flesta kommandos som man måste vet innan man blir support.
/Noclip
/Bring Id
/Svban id
/Tpm
/Sqlban steamnamn
/dv
/freeze
//sqlbanoffline perm id söker upp info om personens status på Multi.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? yees

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag kör inte på en annan tycker inte det finns nån och multistaden är den ända som jag har kört på känner inte till nån annan faktis.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej inte riktig men ksk senare om jag får interjuv.

Senast ändrad:
Att du tjatar om +rep samt oocar i Twitter på dcen anses inte enligt mig till support krav
om du ser så skrev jag ? och undra om folk tyckte den var bra och så har jag ingen anning om att jag skrev i twitter trodde det var i occ.

Senast ändrad:
Att du tjatar om +rep samt oocar i Twitter på dcen anses inte enligt mig till support krav
Ock så är jag inte efter att gå imot reglerna som du säger försöker bara nå mina mål då jag fråga om min ansökan vara bra om jag inte skulle brytt mig om det jag gör så skulle inte jag slösa min energi men tyvärr så tycker jag väldigt mycket om det jag gör ok kommer kämpa men tack annars för din kretik ta det till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka