Nekad Ibis | Chef-jobb ansökan [Taxi] [Ache]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibis

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi firman :)

Vad heter du IRL? Ibis

Vad heter du på discord? ibis#8357

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? några bra månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har fått många förslag på hur mitt jobb ska utvecklas. Jag börjar med att undersöka alla förslag från Gripen Taxis företag. Jag väljer ut de viktigaste idéerna och tar upp dem först. Sedan ska jag gå igenom Gripen Taxis senaste klagomål för att avgöra vad anställda och medborgare tycker behöver förbättras. Slutligen ska jag göra mitt bästa för att förbättra Gripen Taxi. Förutom seminarier och lektioner är Will då och då värd för viktiga och lärorika evenemang. Kommer att söka öka personalutbildningen genom att införa nya klasser som ökar allas erfarenhet av Gripen Taxi-systemet. Kommer även att satsa på att bygga arbetsbesättningar för att öka antalet anställda med erfarenhet inom området. Om du gör det kommer Will att förbättra kåren och utöka deras servicealternativ.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har yrkeserfarenhet inom management. Jag har jobbat där så har mycket erfarenhet av taxi, och jag vet också hur chefen och personalmenyn fungerar. Jag är bra på att ta ansvar och vet hur jag ska hantera saker. Jag kan hantera stressen bra och se till att alla hamnar bra.

Hur ofta kommer du vara inne? Alla dagar i veckan spelar minst 7-8 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Förhoppnings vis så kommer jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej nej kör bara på denna

Har du läst våra Regler? Ja kan alla utan till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka