Nekad Ibbi | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibbi

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ajdin

Vad är ditt discord namn? Ibbe0863

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonas Andersson 20 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respektfull, Trevlig , Hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jonas Andersson vill bli en polischef i tiden och han planerar att bli den kändaste personen runt hela Sverige och ha mest respekt för Jonas är en person som har respekt och är hjälpsam mot alla spelar ingen roll vad personen gör mot Jonas, Jonas kommer alltid att vara en respektfull person och förlåta alla om det har gjort något mot Jonas och sakt förlåt, Jonas gillar att spela fotboll med sina vänner ofta det går inte och har det roligt tillsammans och tar det lugnt och leva livet Jonas gillar också att hänga med sin familj det brukar resa runt Sverige och runt hela världen oftast.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett högt rp nivå Donationer och en respektfull och ganska hjälpsam person som kommer Spela på Unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär t.ex. att jag och min vän gör ett rån min vän sitter och lallar beter sig inte och tar inte rånet på seriöst kortfattat.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot VDM jag körde på en person och tog inte den till sjukhuset jag lärde mig att om ja skulle råka köra på någon människa igen skulle jag ta den människan till sjukhuset.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, VDM man får inte köra på någon med ett fordon , RDM man får inte döda någon utan en anledning, Sundförluft logiska tankar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt och om du läser detta så är du bäst tack.

Hej!**

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!**

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
Hej, jag har lämnat serven som jag hade medlem på och jag vill köra på Unive roleplay,

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka