Nekad Ibbelito | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibbelito

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibbe lito

Vad heter du på discord? ibbe#7824

Ange ditt födelsedatum 28 Maj 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag skulle säga att jag spelar ungefär 6 timmar varje dag. Jag går oftast in runt klockan 18.00 eller lite tidigare till upp till klockan 03.00. Men det är inte alltid så, bara oftast. Därför tror jag på att jag kommer att göra en förbättring på servern.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i ungefär 2-3 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har bara blivit bannad en gång tidigare. Bilden --> file:///C:/Users/gamin/Downloads/Sk%C3%A4rmbild%202023-04-24%20151213.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts jobb är att underlätta jobbet för mods, staffs och helpers. Det leder till att mods, staffs och helpers kan fokusera på viktigare saker. En servervakt ska inte leta efter folks om bryter mot reglerna. En servervakt ska bara vara normal och rpa som man normaltvist skulle och ifall man ser någon bryta mot någon regel så kan man ge åtgärder. Man ska alltså inte leta efter problem.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att förbättra rpan på servern och minska på folket som förstör rpen. Som en normal spelare i Unive så ser jag regelbrytare varje dag och jag tänker alltid på att ifall jag var servervakt så skulle de regelbrytarna fått åtgärder. Tillskillnad från hur det har varit nu när jag har varit en normal spelare. Jag ser verkligen hur många det är som förtjänar att få bans eller bara åtgärder men det sker inte.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som servervakt kan vara att revva sig själv i situationer där man inte ska göra det. Till exempel ifall du dör av hunger eller om du dör under krig/scenario. Abuse som servervakt är att ge åtgärder åt någon som inte förtjänar det bara för att man har något emot han/hon. Som till exempel ifall det finns en person jag inte gillar in game, så går jag och sv-bannar honom till exempel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka