Accepterad ibbeibo9191 | Medlem ansökning [maximi87]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibbeibo9191

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibrahim

Vad är ditt discord namn? Ibbe9191

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 1991

Heter du samma på Discord som på Steam? ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Omar Knutson 34 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Allvarlig,social, skämtsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hej jag heter Omar Knutson, är adopterad från mellanöstern men har bott i sverige hela mitt liv, min familj var tvugna att flytta till orten pågrund av hårda omständigheter, har levt ett hårt liv i många år som kriminell men försöker ändra det och leva ett normalt svensson liv som taxiförare eller vakt!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med mycket skratt och roliga skämt, seriös RP samt skön personlighet!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska spela med oavsett scenario för att göra det så verkligt och roligt som möjligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man skall bidra till servern och communityt, man skall vara ansvarstagande och rapportera ifall någon bryter mot reglerna!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en 34 årig kille som knegar på och vill ha lite roligt samt lära känna nya sköna människor :D

Senast ändrad:
Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du behöver även ändra så ditt discord och steam namn är samma, samt utveckla din bakgrund och framtidsplaner för din karaktär.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du behöver även ändra så ditt discord och steam namn är samma, samt utveckla din bakgrund och framtidsplaner för din karaktär.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Hej DARKSIQE, Jag har nu ändrat namnet på discord, har samma namn på steam också!. Har även utvecklat lite mer om min karaktär och framtidsplaner! =)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka