Accepterad Ibbe271 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibbe271

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ibrahim

Vad är ditt discord namn? ibraingenannan

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abzinho G och är 30 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? seriös, rolig och skön

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter abzinho G och är från malmö och bor med sin pappa och mamma. abzinho hade mycket bra uppväxt och gick gymnasiet som alla andra och gick grundskola som alla andra också. abzinhos dröm var läkare och gick linjen natur. efter det blev han klar med gymnasiet och blev läkare i malmö sjukhus. han flyttade hemifrån när han var 24 och bodde i möllan i malmö. när han blev 30 blev han doktor istället och tjänade bra med pengar. framtiden ser ljud ut och han ska fortsätta på de spåret.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med aktiv RP, bra storylines och hålla det realistiskt så det verkligen känns bra och verkligt för alla. kan även ta olika roller beroende på vad servern behöver.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att du inte bara ska vinna och tänka bara på dig själv i RP utan spel så att båda sidorna får en bra och rimlig story. kan va att man förlorar ibland för att göra scenen bra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. NO RDM/VDM man får inte slå eller köra på någon utan en RP- anledning. 2. FEARRP- du ska spela rädd för dit liv. typ lida om någon hotar dig och göra som dom säger

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är seriös och är här för att göra staden trygg och skön så många andra rekomenderas hit.

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka