Nekad Ibbe Ji | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibbe Ji

Icke Medlem
Meddelanden
299
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466613092/

Ditt Hex-ID: 110000159c90964

Vad är din discord tagg? ibbeji

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-10 194152.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen har valt att banna mig för att jag är tydligen en skott glad spelare, vilket jag ber om ursäkt för

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med familjen och vi softade lite bara, sen vart jag taggad av 320, bannad av grodan i 10 dagar. Efter att bannen ha gått ut, så vart jag klacksko bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det beror på, felaktigt för min del för att jag inte har fått några varningar om att jag har skjutit mycket, ska jag vara helt ärlig så brukar jag oftast kidnappa och inte gå för skjuta då jag tar det som sista utväg. Men denna bannen är endå giltig och jag ber om ursäkt för mitt dumma beteende. Jag kommer att från och med nu sluta med att vara en skott glad spelare och börja bli social. Jag har inte spelat fivem sen jag har vart bannad från unive vilket var 4 månader sen. Jag har nu blivit mognare, och kommer att utföra bra rp till servern och ej förstöra för den. En chans från dig 320, och jag kommer att inte sabba den. Du har mina ord. ag vet att ni har tappar förtroendet på mig och jag vill bara bevisa er att jag inte är en sån medlem till Unive. Unive kommer att vara den första och sista servern jag kommer att köra på. Jag vill bara som sagt att vi ska glömma allt det här ocvh att ni kan acceptera min föråtelse och att detta kommer att aldrig mer upprepas. Om ni bara ger mig en ny chans så kommer jag att göra bättre från mig och inte mer göra regelbrott. Vill också bara säga att jag har verkligen förändrats. Jag må va en dum problemspelare som absolut visade 0 rp eller inspiration mot nån spelare på servern. Jag har nu påriktigt lärt utav mig mitt misstag. Det var mitt fel och detta beteende kommer ej hända igen då jag har lärt mig. Jag ber om ursäkt för regelbrottet jag utförde och det kommer att ej upprepa som sagt. Ge mig bara en chans där jag kan bevisa det för er. Ännu en gång ber jag så hemskt mycket om ursäkt för mitt dumma och äckliga beteende som inte kommer ske igen. Jag var helt dum och vet inte vad jag gjorde nör jag gjorde allt det där dumma misstaget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad för de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att självklart inte gå runt och skjuta hela tiden vilket var jätte dumt av mig och jag ångrar de jätte mycket. Detta dumma beteende kommer att ej ske igen då jag har lärt mig utav mitt misstag. Detta var för 4 månader sen, jag har blivit mognare. Detta beteendet kommer att inte upprepas då jag har lärt mig samt vill komma tillbaka till unive och rpa med vänner. Jag ångrar mig enormt mycket för det jag gjorde och att detta kommer aldrig mer göra om detta. Jag skäms jätte mycket över mitt beteende och jag vet inte vad mer jag ska göra. Jag försöker mitt bästa med att följa grundreglerna och ifall jag kommer tillbaka kommer jag vara en respeterande medlem genom att följa alla grundregler. Ber ännu en gång så hemskt mycket om ursäkt för mitt absolut dumma beteende. Allt jag nu önskar är att komma tillbaka till Unive och rpa som en vanlig medlem och inte sitta och göra regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att inte vara en skott glad spelare över huvudtaget, då det är ett stort regelbrott. Jag ångrade mig jätte mycket senare att jag lallade. Detta kommer att självklart inte upprepas då jag har lärt mig utav min ban. Jag är en lojal spelare till både servern samt ägaren. Jag försöker mitt bästa med att följa grundreglerna. Blir jag unbannad så lovar jag att jag kommer att aldrig bryta mot några regelbrott. Kommer vara en stor inspiration för alla medlemmar och icke medlemmar. Som sagt vet jag att mitt beteende var helt jävla oacceptabelt och att detta stora regelbrottet kommer att aldrig mer ske igen. Som sagt har dett gått ett tag och jag känner att jag vill komma tillbaka till Unive och visa vem jag är genom att visaa hur bra jag rpar med folk. Jag är en mogen person och tänker innan jag gör något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

De har gått 6 månader, tro mig jag är inte som förut helt skottglad. Jag älskar unive och skulle inte tänka mig köra på en annan server oavsett vad. Jag vet min historik är dålig men tro mig, ge mig en chans och jag ska bevisa de för er. Det är även ett nytt år och vill bevisa er att jag har mognat, och hoppas ni kan ge mig en sista chans för mitt dumma beteende

Du känner mig väl 320, har varit bannad i 6 månader och jag har mognat till mig nu och jag kan lova dig, det är ett nytt år och jag vill bevisa de till dig att jag är en bättre spelare än förut. Ifall du ska neka kan du säga varför så jag slipper göra flera i onödan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka