Accepterad Iankung | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199377459258/

Ditt Hex-ID: 11000015478a83a (Hex)

Vad är din discord tagg? kalaian12

Vem var det som bannade dig? momo

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett regelbrott och jag förstår varför, vi skulle kidnappa en för han visste för mycket så vi ringde en och fråga vart han var och då så sa han att han var vid sjukan och då drar vi dit jag och min kompis och när dom ser oss så kör dom där ifrån och då så när dom körde dör ifrån så krasha dom i en vägg och min kompis hoppar ur bilen och riktar mot dom på en allmän plats och sen tar min kompis th och sen säger han att jag ska ta en till th som var i bilen sen kör vi iväg till ett ställe och säger att han inte ska säga en grej om det sen så åker vi där ifrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med min kompis och vi skulle kidnappa en för han var med när vi Dödade en annan och sen skulle vi åka och ta ett snack med han sen var han med den vi hade dödat, Dom körde han till sjukan. vi kör till sjukan för vi fick info att han var där så vi drar dit och ska prata med han och när dom ser osss så kör dom därifrån sen krashar dom så min kompis hoppar ut bilen och riktar på en allmän väg och han tar han th och jag tar han andra th och vi kör och pratar med dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var helt rätt lagd och jag försåtr varför det är suntförnuft att ta en som gissla på allmän väg.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad 3 gånger innan och då har jag lärt min genom att tänka på reglerna extra mycket läsa dom mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte ta han th och bara säga att dom ska hoppa in i bilen för vi ska prata lite.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag kommer läsa relgerna varje vecka för att minska regelbrott

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka