Nekad Iankung | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
171
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? ian

Vad heter du på discord? kalasian12

Vad är ditt Hex:ID https://steamcommunity.com/profiles/76561199377459258/

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag har träning två gånger i veckan, och jag kommer vara väldigt aktiv ingame nu på jullovet, jag kommer vara aktiv minst 4-5 timmar om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? 8-9 månader inte helt säker

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kom dc pm det blir lätast så

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har som ansvar att skydda servern och hålla koll på rp:n runt sig, Servervakter ansvarar för rp och skyddar servern servervakter är vanliga spelare dom kör rp och håller kolla på alla andra spelare runt sig servervakter kan svban= 1 timmes ban) Sen kan dom kicka och skriva in /toggleid så man slipper trycka page down hela tiden, sen servervakter är ett stöd till staffs Ni har bättre för er, en nån som lallar på piren, Sen måste Servervakter säga till staffs om en ban ska förlängas.
deras allmänna uppgivt är att göra server till bättre rp och är ett stöd till staffs, Som server vakt ska man även lära de nya spelarna på unive så unive blir bättre positiv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är aktiv sammarbets vänlig trevlig jag har bra verbal kommunion, jag vill förbättra servern positivt, jag kommer göra skillnad. Jag har varit servervakt innan så jag har tidigare erfarenheter.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex. Du är i en skottlossning och du har inga skott kvar så du använder dig av /kick eller /svban så du får fördel i scenariot, Här kommer ett till scenario. Du är på en bil firma och du ser att det är lång kö och då orkar du inte vänta på din tur så du använder dig av /kick eller /svban Det är väldigt viktigt att inte abusa.

Senast ändrad:
Tillbaka