Accepterad IanGP | Medlem ansökning [VOID]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IanGP

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ian

Vad är ditt discord namn? IanGP#1224

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Jag har alltid sätt mig själv som en rätt så maskulin och förtroende person, dock är jag i mitt rp liv rätt så ny, samt blyg och rädd. Jag har lätt att bilda vänner för att lära mig mer om staden, mina kläder ger av en rätt så pank kille vibez, men med mycket självfortroende. På fritden jobbar jag med DHL leveranser. Jag kör lungt runt i min jobb-van och levererar paket till mina nära och kära vänner. De vänner och familj jag har är viktigast för mig, jag och mina polare gör vad som helst för varandra.
Jag är 34 år gammal och mitt största intresse är att spela golf, förutom att köra leveranser!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och kreativa rp scenarion, jag ser mig själv som en ytterst bra person att RP:a med!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det finns många till exempels men en kan vara att om en polisbil stannar mig ska jag inte fly ifrån polisen ändå fast jag inte är efterlyst och inte har något olagligt i min bil. Jag ska alltid stanna och låta polisen göra sitt jobb och göra sin traffikontroll, det här skapar en bra rp och både jag och polisen är ytterst glada med att vi kan skapa ett bra rp ändå fast jag inte är efterlyst.

Om vi säger att jag till exempel är efterlyst och då flyr från polisen ska jag kanske inte ta en så snabb vänster sväng upp i bergen till exempel. Jag kan dra ut på rp scenariot, vilket då också blir mer roligt för polisen. Han kan kalla in andra enheter och vi kan få till ett riktigt bra rp.

Polisen ska heller inte på direkten preja ut mig de första han gör, det här skapar ett tråkigt rp och inte alls realistiskt RP.

Jag bidrar alltid till bra och realistiska RP.

Hur hittade du Unive? Jag mig själv som kanske många andra, tittar på Coso_bt. Jag såg att han var inne och spelade fivem. Det visade sig att det var Unive han spelade på och då tänkte jag, fan jag måste också gå med, det ser ju riktigt kul ut!

Godkänd muntligt, Välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka