Accepterad Iamwolfii | Ansökan till Servervakt [Beatz10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wolfi

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? wolfi#3690

Ange ditt födelsedatum 23 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag: 15:30 - max 21:30
tisdag: 15:30 - max 21:30
onsdag: 15:30 - max 21:30
torsdag: 14:20 - max 21:30
fredag: 14:20 - 18:30 paus till 22:15 ca. sen kan jag spela typ hur länge jag vill.
lördag: typ hela dagen.
söndag hela dagen till 21:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? runt februari mars förra året så blev jag medlem, sen har jag sagt upp medlemskapet 1 eller 2 gånger mot vintern och blev medlem nu i början av året.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/967062916404752495/1088109406945824848/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hålla koll på andra spelare, kunna kicka och banna för att ge folk varningar. men dem kan inte banna mer än en timme. Vilket är bra för folk kan abusa det.
Jag tycker att det är bra med servervakter, för det finns många som kan ta hand om problemspelare och folk som bryter regler.
En servervakt har som uppgift att banna och kicka spelare som gör fel, bryter mot regler m.m.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag är polis och det är väldigt många som lallar som civila personer. Finns jättemånga som inte tänker på suntförnuft och sånt. Och speciellt när man är hundförare och kör på piren tillexempel, och hunden har markerat något på en person. Då är det jättemånga som combatloggar och då tycker jag att det hade varit bra om jag hade blivit servervakt för att kunna kicka/banna dom. Det är även jättemånga som lallar med polishunden och inte tänker på suntförnuft, tillexempel folk går och sparkar på polishunden ig och klappar den och sånt och säger att dom ska göra hundsoppa av den. Det blir ju jobbigt för dels mig och hunden att dom ska lalla hela tiden. Jag skrev /help flera gånger igår och berättade att det är många som lallar med hunden och sparkar på den m.m och att jag tyckte att dom skulle specca runtom mig men ingen kom eller svarade vilket blir jobbigt i den situationen när dom lallar och kör på hunden och slår den. Det är jättejobbigt och inte alls en bra rp, jag blev så irriterad igår att jag kände att jag måste göra servervakts ansökan för det fungerar inte att vara i den rpn när dom håller på så. Och det är just därför jag vill bli servervakt för jag vill kunna banna eller kicka dom för att dom ska lära sig hur man rpar på ett bra sätt. Tycker inte att det är ok att hålla på så och jag skriver vanlig ooc att be dom sluta lalla men dom fortsätter. Tillexempel igår när hunden markerade att en tjej hade något olagligt på sig så hade hon kniv, och hon combatloggade. Men jag tänkte ju att hon skulle veta reglerna och inte clogga. Så det är anledningen bakom att jag vill bli servervakt. alltså för att kunna försöka förbättra rpn som pågår just nu. samma sak när jag är vanlig polis, då lallar folk. samt när jag är mc polis. Ett till exempel när jag är mc polis är att då är det folk som vdmar mig och kör rätt in i mig och då hinner jag ju inte id peaka. Så då hade det varit enklare om jag hade kunnat ha toggleid och kunna banna eller kicka dom. Istället för att leta upp dom, ta id och sen rapportera till staff.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som sv är att man tillexempel bannar folk eller kickar folk utan anledning m.m.
Kan även vara tillexempel om man är polis eller krim och är på skottlossning men man har inte gärningsmännen lokaliserade. Då kan man använda toggle id för att se vart dom är. Det är abuse samt korruption. och det förekommer åtgärder om man håller på med det. kommer inte på något mer att skriva just nu, men hoppas att detta gör vad som krävs. Hoppas att jag klarar det skriftliga.

Ha en fortsatt bra dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka