Accepterad IamVirgin | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IamVirgin

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113817035/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: URDADGIF

Vad är din discord tagg? Dahri123 #9094

Vem var det som bannade dig? Janne

Hur lång tid var din ban? 90 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft combattlog och rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var två personer som fick staffs att tro att jag gjorde fel som fan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kaxade med två killar dem sa de följande busunge kommer våldta din mamma och massa annat så dom sa kom vi går utanför gröntgräs jag ba ok vi gick till Lasses jag tänkte inte så mycket på att det var GZ för folk har dödat rånat kidnappat mig där hundra gånger sedan ser jag att båda tar upp sina vapen och så tog jag upp min uzi och sköt dem båda dog jag tog deras saker och körde därifrån scenariot var klart så jag lämnade efter en lång dag men jag stoppade med att lämna och kollade chatten dem sa att jag rdma dem i Gz fast det var dem som tog upp pistolerna först vilket är väldigt konstigt och orättvist men alltså jag lämnar då för jag tyckte själv att jag inte gjorde något fel i denna situationen efter en composite i cs så går jag in igen och ser att jag är bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är definitivt en felaktig ban på många sätt men det är också mitt fel för att jag borde ha vetat att det var GZ vid Lasses Mc men jag skulle aldrig skjutit på dem om det inte tog ut sina vapen på mig och jag kommer aldrig att upprepa det misstaget igen. Det är också en felaktig ban för jag combattlogga aldrig jag lämna spelet när scenariot var slut och jag körde en bit där ifrån innan jag lämnade så jag ser inte det som combattlogg och hur kan det vara suntförnuft jag kan förstå att en del av denna suntförnuften är på grund ut av att jag döda dem i GZ men dem tog ut pistoler innan jag tog upp min uzi och jag ville inte ta upp den men jag behövde för att min gängledare skulle blivit arg för att jag var på en tryout och jag tog upp den för att dem tog upp sina först så jag ville inte riskera något dels så visste dem att det var GZ för att dom fick mig bannade på grund av det så jag ser inte detta som en ban som jag kan själv acceptera dels så behövde inte ens dom personerna visa klipp och så är det inte rdm för att dessa personer tog upp pistoler på mig då jag har en anledning till att döda dem

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . Jag har tidigare blivit bannad för mask i GZ det är en liten ban men jag har inte upprepat det och jag har blivit felaktigt bannad för grov rdm och så lottade jag i GZ alla dessa Hansen har jag tagit lär dom av och jag har inte upprepat dem dels så var jag ny under dessa bansen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat låta dem att döda mig i GZ och sedan skriva en rapport på att det är GZ men jag visste inte att det var GZ så jag jag gjorde inte det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att Lasses mc är GZ.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka