Nekad IamVirgin | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IamVirgin

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113817035/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: FaZe Nik0

Vad är din discord tagg? Dahri123#9094

Vem var det som bannade dig? Axel

Hur lång tid var din ban? 1 månad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom valde att banna mig för jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt med min bmw m2 och så såg jag några killar kommer till mig från ingenstans dessa personer valde då att råna mig kalla mig saker och många andra grejer, dem tog min gun och körde där ifrån detta scenariot utspelade sig under en bro där ingen kan se eller höra dig så jag tog min bil och körde min bmw till mitt motel där jag tar ut min andra gun jag körde runt och letade efter denna bilen efter 10 min av letande valde jag att sluta så jag körde till weed stället och så ser jag den exakta bilen på motor vägen denna bilen det hade va en nissan gtr den var helt paj så jag körde fram till denna personen och jag sa så här vad det du som kalla mig busunge jag lät han it svara så jag bara döda honom, jag tog inte hans grejer för jag trodde att hans grabbar kom efter jag såg en till bil komma när jag döda honom och efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel för denna killen jag döda var inte rätt person för jag kollade tillbaka på båda klippen en av klippen var när jag blev rånad och det andra klippet var när jag döda denna personen jag märkte då att han personen jag döda var då inte en va dem som råna mig och det är mitt fel jag kommer aldrig upprepa detta misstaget och det är bra att jag inte tog hans grejer för då skulle jag förstöra han hära killens rp ännu mer och jag ber så helst om urtsäkt till honom, jag lär mig alltid av mina misstag jag vet själv att jag kommer aldrig upprepa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för mask i GZ det är en liten ban men jag har inte upprepat det och jag har blivit felaktigt bannad för grov rdm och så lottade jag i GZ alla dessa bansen har jag tagit lär dom av och jag har inte upprepat dem dels så var jag ny under dessa handlingar och jag har blivit felaktig bannad för combattlogg och suntförnuft .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat vara mer försiktig på vad jag gör alltså då menar jag att jag borde ha kollat på mitt förra klipp om det var en av grabbarna som gjorde detta helt enkelt jag menar då att göra mer research då inann jag gör ett sådant scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att vara mer försiktig om detta upprepas då vilket kommer vara sällan att det händer men jag kommer vara mer försiktig och jag kommer var mer petig på vem jag dödar eller rånar . Denna bannen har gjort mig till en bättre spelare och jag tagit mycket lärdom av det.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv.
Vänta 1 dag tills du skriver en ny om du vill få en
chans till att bli godkänd :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka