Accepterad i77 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

i77

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085033632/friends/add/

Ditt Hex-ID: steam:1100001430a98a0

Vad är din discord tagg? isak77.

Vem var det som bannade dig? vet ej min medlem bara försvan

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-16 035439.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja hade medlem på en annan srever som jag inte ens visste om själv att jag hade,spelat på mågna servrar och lämnat och då har den legget längst back och så har jag haft medlem på den har aldrig splelat på den medans jag har varit på unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. stog i polis garaget och upttäckte att jag inte kunde slå nån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker inte att det var en felaktig ban men tycker inte direkt jag förkänar den efter som att jag inte gort nått fel med mening personen som tog bort min medlem skrev inget till mig eller nånting har spelat seriöst på servern och tyckte det var roligt sen så blir jag av med min medlem från inget stans utan att nån säger till mig ,och jag gick runt utan medlem gaknska länge inan jag såg att jag hade blivigt av med den

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig hänt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag tror inte jag hade märkt om jag ska va ärlig jag spelae på servern för jätte länge sen och viste inte att jag hade roller på den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag viste att man inte fick ha roller på en annan server men problemet är ju att jag inte heller viste att jag hade det men då finns det ju ett problem till, hur ska ni vet att jag inte viste jag hade ju bara kunnat säga att jag inte viste så förstår om ni ej ger tillbaka ville bara fråga om det gick.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka