Nekad i33e | Ban överklagan (kesoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

i33e

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e6271b6

Vad är din discord tagg? I33E#0659

Vem var det som bannade dig? kesoo

Hur lång tid var din ban? 1 Dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag körde helt vanligt då lagga jag och typ körde in i en liten sak jag glömde va de va för något men jag trodde att de lagga bara för att jag har dålig nätverk så jag trodde att de va bara en bugg så sen för säkerhetsskull sa jag aj aj aj aj för att jag visste inte om jag körde in i den eller inte så jag sa aj aj aj försäkerhetsskull då efter blir jag bannad för powergaming och jag tycker att staff hade rätt att banna mig men om han såg hur jag såg så skulle inte han banna mig för att jag laggade sönder och de gick inte att se något för min nätverk så jag tycker att de tråkigt att jag blir bannad för en sån sak för att om jag såg så skulle jag rpa bättre men jag trodde att de va bara bugg så a de lite tråkigt att jag blir bannad av en sån sak för att de va inte mitt fel för mig va jag typ lagge och konstig men jag hoppas att ni fattar hur jag menar för att de är så tråkigt nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde helt vanligt sen börja jag lagga för att mitt nätverk är dåligt så jag såg att jag nudda knappt en liten sak jag glömde va de va för något då trodde att de va bara en bugg/att jag hade dåligt nätverk för att de brukar hände så hela dagen att för mig kör jag in i en vägg men för min kompis är de ingenting så jag trodde att de va så bara efter 1 min så blev jag bannad och jag såg ingenting asså när jag körde bli va de laggit och jag kunde inte se runt mig så a men efter 1 min så blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va inte en felaktig ban men jag tycker att jag ska bli un bannad för att jag vill verkligen köra men om jag såg runt så skulle jag rpa mycket bättre

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de va typ lall och krim utan krim o sånt så jag hoppas på att ni fattar mig och hur jag tänkte när jag körde

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat rpa att jag är skadad men jag gjorde inte de för att hela dagen håller de bil så att de laggar och jag kör in i en vägg men jag jag gör inte de i äntligen och så jag hoppas att ni fattar mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska rpa på att jag är skadad bättre nästa gång men hoppas att ni förstår mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår jag hoppas att ni fattar mig för att de jätte tråkigt utan Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka