Nekad i33e | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

i33e

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ismaiel

Ditt discordnamn: I33E// isse haval#0659

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag kommer bli en riktig duktig staff och jag kommer ändra mycket i unive och univs rp. Te.x rp jag kommer hålla koll på alla spelare som spelar här på unive och framförallt de kriminella på serveren. För att jag har sett mycket av dom kriminell folk c loggar andra vdmar och hetsar ooc mot varandra och det tycker jag att det är fruktansvärt dåligt. För att vi som server ska ha bra community och mogna folk som spelar vi vill inte ha folk som lallar runt och kan inte bete sig som bär runt rollen kriminell. Dom folk ska vi inte ha här i serven för att såna folk kan dra istället till andra lall servrar och lalla och c logga där istället. Om vi vill ha stabilt community så ska vi försöka vårt bästa för att ta bort såna folk. För att sista perioden har jag sett jätte ostabilt rp oss många kriminell. Men jag tycker att staffs ska hålla koll mer på såna personer för att det är dom som förstör. Så om jag kan få chansen att bli staff så kommer jag göra mitt bästa för att utveckla rpan här på unive och jag kommer göra mitt bästa för att lära/hjälp dom nya på serveren. Jag kommer ta support 24-7 för att alla ska kunna få hjälp med de dom behöver.många staffs har sagt att jag har en jätte bra rpa nivå och jag kommer bli en riktig duktig staff. Jag är en mogen person som er fram för unive och unives rpa. Önskar att om jag kan få chansen att bli staff för att jag kommer göra mitt alldeles bästa för rpan.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Ungefär under vårdagar 5-6 timmar och på helgerna kanske 14 timmar eller mer och hela min tid kommer jag göra staff arbete och göra mitt bästa.

Hur länge har du spelat på Unive? 10-11 månader tror jag eller mer

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag vet hur en staff ska bete sig en staff ska vara lugn och tydlig och en staff ska inte vara lallig eller otrevlig en staff ska vara snälla och lugn och jag kan några Commands jag kan :
/svban (id)
/noclip
/sqlunban (id/hex)
/goto (id)
/v (spawn id)
/kick (id)
/tpm (tp till waypoint)
/skin (id)
/givemoney (summa)
/who (id)
/spec (id)
/freeze (id)
/unfreeze (id)
/revive (id)
/m (id)
/setjob (id) (jobb id)
/giveweapon (id) (föremålets namn) (mängden)
/id eller toggleid
/togglename
/dv
/sqlsearch (hex)
/sc (staff chatt)
/sv /servervakts chatt)
/bring (id)
/clearinventory (id)
/banhistory (hex)
/addkey (nyckelns namn)
Och mycket mer men de allt jag kommer på nu hoppas att det räcker.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo för alla utmaningar och jag kommer göra mitt alldeles bästa och jag kommer ni en duktig staff. Hoppas att jag kan få en chans att få bli en av staff teamet och jag kommer göra mitt bästa som staff.

-rep Tror inte grabben har det som krävs om jag ska vara ärlig. Rätt omogen grabb och spelar bara för sin egna vinning i scenario och ingen vidare bra rp nivå. Ändå när personen är 52 år så kan man förvänta sig bättre av en 12åring. PS Han är inte 52 han är typ 12.

-rep Tror inte grabben har det som krävs om jag ska vara ärlig. Rätt omogen grabb och spelar bara för sin egna vinning i scenario och ingen vidare bra rp nivå. Ändå när personen är 52 år så kan man förvänta sig bättre av en 12åring. PS Han är inte 52 han är typ 12.
De första jag skrev fel dör vid datumet jag skulle skriva 2008 men de blev fel de andra jag är inte 12 år fattar du väl de tredje många många av staffs har sagt att jag har bra rp nivå och jag passar in som en staff de fjärde du säger att jag spelar för mina vinning bara jag gör inte de jag spelat för rp skull jag försöker få den bästa rp nivån i hela unive så du klagar på min rp nivå ifrån ingenstans de femte jag gjorde ett scenario med dig efter detta scenariot så skicka staffs till mig att den va jätte utvecklat och jag och dom grabbarna som kidnappa dig dom sa att vi hade jätte bra rp nivå så du har ingenting att klaga på eller kanske för att jag dumpa ner dig du är så arg vem vet ???

Jag skrev fel på födelsedatum jag är 2008 asså 14-15 men jag glömde ändra på den så ni vet !😊

-rep grabben skriver att han ska hålla koll på kriminella som gör regelbrott och vdmar osv, han har 2 varningar av en anledning. Han utför dessa saker som han kallar regelbrott

-rep grabben skriver att han ska hålla koll på kriminella som gör regelbrott och vdmar osv, han har 2 varningar av en anledning. Han utför dessa saker som han kallar regelbrott
de bra min broder skriv mer hat hahahhaah de första jag har inte 2 krim varningar och de andra för att jag döda dig ig så blir du arg på min ooc asså vilken grabb hahahahhaha

de bra min broder skriv mer hat hahahhaah de första jag har inte 2 krim varningar och de andra för att jag döda dig ig så blir du arg på min ooc asså vilken grabb hahahahhaha
Jag blir inte arg över att dö ig, vi rpade oss fram och jag dog inte. Sitt it å ljug

-rep tror inte grabben passar så bra som staff har hört att du har rätt tråkig rp, och skit tråkig attityd i ooc efter scenarion så jag tror inte att du passar.

-rep Tror inte du passar direkt som staff staff och kommer inte heller få staff. Men bra ansökan.

De första jag skrev fel dör vid datumet jag skulle skriva 2008 men de blev fel de andra jag är inte 12 år fattar du väl de tredje många många av staffs har sagt att jag har bra rp nivå och jag passar in som en staff de fjärde du säger att jag spelar för mina vinning bara jag gör inte de jag spelat för rp skull jag försöker få den bästa rp nivån i hela unive så du klagar på min rp nivå ifrån ingenstans de femte jag gjorde ett scenario med dig efter detta scenariot så skicka staffs till mig att den va jätte utvecklat och jag och dom grabbarna som kidnappa dig dom sa att vi hade jätte bra rp nivå så du har ingenting att klaga på eller kanske för att jag dumpa ner dig du är så arg vem vet ???
Tycker att det är rätt så dåligt att du försöker ljuga om din ålder sen när jag kommer på dig så blir du förbannad. Visar att du inte har det som krävs, om du går så lågt genom att börja ljuga.

Tycker att det är rätt så dåligt att du försöker ljuga om din ålder sen när jag kommer på dig så blir du förbannad. Visar att du inte har det som krävs, om du går så lågt genom att börja ljuga.
är du skön om jag ska ljuga så skulle jag inte säga att jag är fkn 52

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka